Totaal aantal pageviews

maandag 8 oktober 2012

Challenge #123: ANYTHING GOES




9 opmerkingen:

Frouwke zei

Heel knap gedaan, leuk zo met die pareltjes!
grts
frouwke

Marian zei

Wat een mooie kaart weer.
Als ik reageer krijg ik steeds rare mails van je binnen. Weet niet hoe ik dit op moet lossen.Kijk wel naar je creaties maar wil niet steeds reageren hierop
Groetjes

Unknown zei

Wat vreemd Marian, heeft iemand die dit leest daar ook last van of een oplossing voor, een van mijn volgers heeft dit probleem ook al eens gemeld.

Summer-design zei

Wow Marianne,SUPER de SUPERMOOI!
Succes!

Gr, Wietske

Anita Meijer zei

Wauw Marianne hij is super geworden, schitterend dat roze met bruin. Ik vind het een toppertje.
Liefs van Anita

Jolanda zei

geweldig mooie kaart Marianne!
die mails krijg ik ook, maar weet geen oplossing...
grtz Jolanda

Ria zei

Mooie kaart Marianne.
Ik krijg altijd een mail van je dat de post niet aangekomen is,maar mijn reacties staan er wel.
Ik weet ook niet wat dat nou is.
Gr Ria

Je@net zei

Wat een prachtig kaartje, Marianne. Erg mooie kleurtjes en wat een mooie details!
Hier geen rare mailtjes oid :o)

Anoniem zei

Prachtig kaartje!

Groetjes van Inge