Totaal aantal pageviews

vrijdag 11 mei 2012

Cute Cute Cute





9 opmerkingen:

Frouwke zei

ach hoe schattig!! Jij bent goed op dreef, en ik ben weer stil gevallen :-)

Summer-design zei

Oh, wat enig Marianne, zo leuk bedacht, mijn complimenten hoor!

Gr, Wietske

Zussenknutsel zei

Oh wat een poepie :D
En een superleuk kaartje, ook leuk voor een man!
-xx-

Ria zei

Oh,wat een mooie kaart,heel apart.
Gr Ria

Kaartenkraam zei

Wat een leuk maritiem kaartje!

groetjes van Ank

Angela zei

WOW Marianne wat een schattige kaartje en heel leuk ook met dat bootje. Je mag hem zou naar me opsturen naast knutselen is me andere hobby teddyberen sparen.

Dus mijn hartelijk complimenten voor je lieve kaart.

Groetjes Angela

jans zei

wat een schitterend bootje heb je gemaakt marianne grt jans

Martha zei

Hoi hoi Marianne,
wateen leuke kaartjes weer!
Die met die paspop is gaaf!
Dit bootje is heel erg geweldig gemaakt
Groetjes van Daatje

Andrea zei

Oh he is such a cutie! Thanks for joining us at Papertake Weekly, Andrea x